بازسازی ساختمان ،هزینه هارو چیکار کنیم
نوشته شده توسط : admin

یک امر مهم در بازسازی ساختمان این است که کارفرما چه مقدار هزینه را برای نوسازی ساختمان خود جدا کرده است، که شرکت بازسازی با توجه به این مقدار هزینه و نوع درخواست و نیاز های او و با در نظر گرفتن تمام این موارد با یک طرح کلی به سراغ کارفرما می رود و بعد از تأیید طرح مراحل اجرایی را آغاز می کنند. هزینه ها در امر بازسازی ساختمان بسیار متغیر است و می تواند از ۵ میلیون تومان که شامل بازسازی های جزیی و با مدت کم است باشد تا ۱۰۰ ملیون به بالا که شامل نوسازی ساختمان به صورت کلی می شود باشد. ترس خیلی از کارفرمایان این است که در حین بازسازی هزینه ها افزایش پیدا کند و آن ها از پس پرداخت این مبلغ بر نیایند، باید گفت این یک امر بدیهی است در بازسازی و نوسازی ساختمان و می تواند اتفاق بیفتد اما شاید این سؤال در ذهنتان ایجاد شود چرا از قبل به شما این هزینه ها را نمی گویند؟ در امر بازسازی هزینه ها تقریبا غیر قابل پیشبینی است و این به این دلیل است که در حین کار اجرایی ممکن است کارشناسان و معماران متوجه خرابی یک بخش از ساختمان مثل قسمت لوله کشی یا برقکاری و یا آب و فاضلاب و خیلی از موارد این چنینی می شوند که باید در حین کار این موارد را ترمیم کنند و همین مورد هزینه های بازسازی را کمی تغییر می دهد که البته قبل از اجرا کردن مراحل ترمیم به کارفما اطلاع داده می  شود تا از مراحل و هزینه ها آگاه شود و به درخواست او کار ادامه پیدا کند. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی و تمام هزینه های نوسازی ساختمان بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

هزینه های کلی یک ساختمان شامل چند بخش می شود؟

۱) هزینه های مربوط به بازسازی نمای خارجی: مثل تعویض درب و پنجره، تغییر کلی متریال نما، بازسازی حیاط خانه ،تبدیل پشت بام معمولی به  roofgardenو قرار دادن فضای مناسب برای تفریحات اهالی آن ساختمان ۲) هزینه های مربوط به بازسازی نمای داخلی: مثل تعویض درب و پنجره های داخلی، تخریب و برداشتن دیوار های غیر باربر، تعویض ویا تغییر در متریال نما و یا قرار دادن کاغذ دیواری به جای رنگ کردن،قرار دادن کمد هایی که در مکان درست به کار می روند،تبدیل آشپزخانه ساده و معمولی به آشپزخانه اوپن و یا جزیره، تغییر کاربردی یک اتاق به اتاق کار یا خانه بازی کودکی و… ۳) هزینه های مربوط به بازسازی تأسیسات داخلی ساختمان: مثل تعویض سیم های برق و یا تعویض لوله کشی های آب و فاضلاب در امر نوسازی ساختمان. باید گفت هر کدام از این هزینه های بازسازی به در خواست کارفرما اجرا می شود و هزینه های تقریبی آن هم برآورد و به او گزارش داده می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان ،هزینه هارو چیکار کنیم





:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: